TINGIMUSED

PARIISIPARFUUM.EE VEEBIPOE TINGIMUSED JA EESKIRJAD

I. TERMINID

1.1.    Müüja – Pariisi Parfüüm (Paris Cosmetics sp. z o.o), Eesti Vabariigis kehtivate seaduste alusel tegutsev ettevõte, PL6372211771, Poola, 32-332 Bukowno, Górnicza 1, NIP 6372211771. Regon: 387462686.

1.2.    Klient – füüsiline isik, juriidiline isik või muu organisatsiooniline üksus kui juriidiline isik, kes ostab kaupu veebipoest.

1.3.    Kauplus – PariisiParfüüm.ee veebipood, saadaval aadressil www.pariisiparfuum.ee.

1.4.    Ostu-müügileping – ostja ja müüja vaheline leping poes pakutavate kaupade müümiseks ja ostmiseks.

1.5.    Tingimused – käesolevad kaugmüügi- ja ostutingimused, mis sätestavad Müüja ja Ostja kohustused ja õigused, Müüja poolt pakutavate kaupade ja/või teenuste ostu- ja maksetingimused, kaupade ja/või teenuste üleandmise ja tagastamise korra, lepingupoolte vastutuse ning muud kaupluse kaupade ja/või teenuste ostu ja müügiga seotud küsimused.

II. ÜLDSÄTTED

2.1.    Käesolevad tingimused sätestavad Ostja ja Müüja vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse ning muud tingimused, mis on seotud Müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste ostu ja müügiga, kui ostetakse kauplusest kaupu ja/või teenuseid.

2.2.    Klient võib kauplusest kaupu ja teenuseid osta ainult siis, kui ta nõustub Tingimustega. Kinnitades, et ta on tingimustega tutvunud, kohustub ostja neid järgima ja tegutsema vastavalt neile. Ostes kaupu ja/või teenuseid poest, nõustub Klient järgima Tingimusi ja kinnitab, et ta on neist aru saanud. Kui Tingimustega ei ole tutvutud ja/või neist ei ole aru saadud või kui klient ei nõustu nendega, ei saa kaupu ja/või teenuseid osta.

2.3.    Müüjal on õigus Tingimusi muuta. Tingimuste muudatused jõustuvad siis, kui need avaldatakse poe veebilehel. Kui Ostja kasutab poodi pärast Tingimuste muudatuste avaldamist, eeldatakse, et Ostja on nõustunud kõigi Tingimuste muudatustega. 

2.4.    Mõiste “Kaubad”, mida kasutatakse siin ja Tingimustes, viitab kaupadele ja teenustele, välja arvatud juhul, kui on selgesõnaliselt sätestatud teisiti või kui kontekst nõuab teisiti.

III. OSTU-MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE 

3.1.    Kaupade ostmine on avatud PariisiParfüüm.ee veebipoe registreeritud ja registreerimata klientidele. 

3.2.    Kaupade ostmiseks esitab Klient veebipoes tellimuse, täites elektroonilise tellimisvormi.

3.3.    Iga Ostja poolt esitatud tellimuse kohta sõlmitakse Ostu-müügileping.

3.4.    Ostja ja Müüja loetakse ostu-müügilepingu sõlminuks , kui Ostja: i) teeb tellimuse ja loob ostukorvi vastavalt Müüja juhistele ning määrab tarneaadressi või kättesaamise viisi; ii) kinnitab, et on tutvunud Tingimustega, valib makseviisi ja tasub tellimuse eest vastavalt valitud makseviisile. (iii) Müüja kinnitab Ostja tellimuse. 

Kui Klient ei nõustu Tingimustega tervikuna või osaliselt, ei saa kaupu ja/või teenuseid osta.

3.5.    Ostu-müügileping kehtib kuni käesolevas lepingus sätestatud kohustuste täitmiseni. Ostu-müügileping loetakse täidetuks, kui kaup on Ostjale üle antud vastavalt Tingimustes kirjeldatud menetlusele ja Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

3.6.    Ostja kohustub tasuma PariisiParfüüm.ee poolt tellitud kaupade eest vastavalt PariisiParfüüm.ee poolt pakutavatele makseviisidele pärast tellimuse kinnitamist. 

3.7.    Müüja võib jätta Ostja tellimuse kinnitamata, kui Ostja ei ole täitnud kõiki Kaupade tellimise tingimusi, kui Müüjal ei ole Ostja soovitud Kaupu, kui Ostja ei ole kinnitanud Tingimuste aktsepteerimist ja/või muudel põhjustel, mis võidakse Ostjale eraldi teatavaks teha.

IV. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

4.1.    Ostjal on õigus:

4.1.1. poes ostu sooritada vastavalt Tingimustele, Müüja muudele tingimustele ja Eesti Vabariigi kehtivatele seadustele;

4.1.2. taganeda poes sõlmitud ostu-müügilepingust, teatades sellest Müüjale kirjalikult hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul vastavalt tarbijakaitseseaduses ja ministrite kabineti määruses “Kauglepingu määrused” ja Tingimustes sätestatud korrale. Kui kaup on juba tarnitud, on Ostjale antud 90-päevane tagastamisperiood alates tarnekuupäevast;

4.1.3. tagastada kaup, mille kvaliteet ei ole rahuldav;

4.1.4. kasutada muid õigusi vastavalt tingimustele ja/või Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

4.2.    Ostja kohustub:

4.2.1. tasuma tellitud kaupade eest ja nende tarnimise eest;

4.2.2. kannab Kauba tagastamise kulud, kui on ette nähtud, et Ostja peab need kulud kandma;

4.2.3. ajakohastama viivitamata teavet, kui Ostja registreerimisandmed või tarneandmed on muutunud;

4.2.4. täitma muudes määrustes ja Eesti Vabariigi kohaldatavates õigusaktides sätestatud nõudeid.

V. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

5.1.    Müüjal on õigus:

5.1.1. piirata või keelata Ostjale juurdepääsu veebipoele ilma eelneva etteteatamiseta, samuti tühistada Ostja registreering, kui Ostja on püüdnud kahjustada veebipoe stabiilset toimimist ja/või ei ole täitnud oma kohustusi; Müüja ei vastuta Ostja poolt põhjustatud kahjude eest;

5.1.2. ajutiselt peatada või lõpetada poe töö, teha muudatusi poes või selle teatud osades, muuta selle sisu osaliselt või täielikult, piirata oste poes, muuta poe veebilehe aadressi ilma Ostjat eelnevalt teavitamata, muuta registreeritud Ostjate arvu; Müüja ei vastuta selliste tegevuste tagajärjel Ostjale tekkiva kahju eest;

5.1.3. muuta Tingimusi, Kaupade hindu, Kaupade ostutingimusi või muid Kaupluse suhtes kohaldatavaid tingimusi, avaldades muudatused Kaupluses. 

5.2.    Müüja kohustub:

5.2.1. austama Ostja eraelu puutumatust ja kaitsma Ostja andmete konfidentsiaalsust, välja arvatud Eesti Vabariigi kehtivate seaduste ja Kaupluse privaatsuspoliitikaga ettenähtud juhtudel;

VI. KAUPADE HINNAD JA MAKSMINE

6.1.    Kaupade hind on poes ja tellimusel märgitud eurodes koos käibemaksuga.

6.2.    Kaup müüakse Ostjale hinnaga, mis kehtib tellimuse esitamisel Kaupluses. Kauba hind ja kauba eest makstav summa kuvatakse Ostjale ostukorvi loomisel. Kui Ostja ei nõustu hinnaga, ei saa tellimust esitada.

6.3.    Kaupade hind ei sisalda tarnekulusid. Kui ei ole sätestatud teisiti, maksab Ostja tarne- ja muude teenuste eest eraldi.

6.4.    Kõikide veebipõhiste ostude puhul Müüja veebipoes alljärgnevalt 50 € (koos kohaldatava käibemaksumääraga), 4,99 € tarnetasu  OMNIVA pakiautomaadile ja 4,99 € tarnetasu VENIPAK pakiautomaadile ja 4,99€ tarnetasu VENIPAK kullerteenuse puhul (sh kohaldatav käibemaksumäär) ja 5,99€ tasumine kohaletoimetamisel.  Tingimustega nõustudes nõustub Ostja käesolevas punktis sätestatud tellimuse tarnetasu kohaldamisega ja maksab selle tasu Müüjale. Kui Ostjale tagastatakse ostuhind, tagastatakse ka kohaletoimetamise tasu. 

  • Pangakaart
  • Pangalink
  • Kättesaamisel tasumine
  • Paysera
  • Pangaülekanne

6.6.    Ostutõend – tellimuse kinnitus, mis saadakse e-posti teel pärast tellimuse vormistamist.

VII. KAUPADE TARNIMINE

7.1.    Tarne toimub Eesti Vabariigi territooriumil. Kaupade võimalikud tarneviisid kuvatakse siis, kui Ostja on loonud ostukorvi ja sisestanud tarneaadressi.

7.2.    Kohaletoimetamine on tasuline teenus, kui Müüja ei ole teatanud teisiti. Kohaletoimetamine toimub OMNIVA või VENIPAK pakiautomaatidesse ja VENIPAK kulleriga.

7.3.    Kohaletoimetamise tasu on ära märgitud, kui Ostja täidab elektroonilise tellimisvormi.

7.4.    Kaup toimetatakse Ostjale 3 tööpäeva jooksul. Ostjat võidakse individuaalselt teavitada kauba teisest tarneajast. Müüja ei saa alati garanteerida, et kaup toimetatakse kohale vastavalt Tingimustele ja/või muudele kaupluses olevatele tingimustele, eriti kui kullerfirma on hõivatud ja pühade ajal.

7.5.    Kauba tellimisel peab Ostja täpsustama täpse tarneaadressi ja telefoninumbri.

7.6.   Kui Ostja soovib, et Müüja tarniks tellitud kaubad uuesti, võib Müüja paluda Ostjal tasuda kauba uuesti tarnimise eest Müüjale või keelduda kauba uuesti saatmisest.

7.7.    Kui kaup on toimetatud Ostja määratud aadressile, loetakse see Ostjale üleantuks, olenemata sellest, kas selle on vastu võtnud Ostja või mõni teine isik, kes on selle nimetatud aadressil vastu võtnud. Kui Ostjal ei ole olnud võimalik kaubale ise järele tulla, kuid kaup on toimetatud määratud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale kaebust selle kohta, et kaup on toimetatud valele isikule. 

7.8.    Müüja ei vastuta tarnetingimuste rikkumise eest, kui kaupu ei toimetata Ostjale kohale või need toimetatakse kohale hilinemisega, mis ei ole tingitud Ostja süüst või asjaoludest, mida Ostja oleks võinud kõrvaldada.

VIII. KVALITEET JA GARANTII

8.1.    Kui kauba kvaliteet ei ole rahuldav, peab Ostja võtma Müüjaga kirjalikult ühendust, saates e-kirja aadressile info@pariisiparfuum.ee. Kui Müüja tuvastab, et tarnitud on mitterahuldava kvaliteediga kaupu, asendab Müüja mitterahuldava kvaliteediga kaubad rahuldava kvaliteediga kaupadega või tagastab defektse kauba hinna.

IX. TAGANEMISÕIGUS. KAUPADE TAGASTAMINE

9.1.    Ostjal on õigus tagastada kaup 90 päeva jooksul alates tarnimise (kättesaamise) kuupäevast. Taganemisõigus kehtib kõikidele kaupadele koos ja ühele või mitmele kaubale. 

9.2. Ostja ei saa taganemisõigust kasutada, kui: on tarnitud kaubad, mida oma olemuselt ei saa tagastada või mis on kergesti riknevad, kiiresti ära kasutatud või kui ostetud kosmeetika-, kodukeemia- või hügieenitoode on avatud ja kasutatud.

9.2.    Kaup tuleb Müüjale tagastada hiljemalt 90 kalendripäeva jooksul alates taganemise kuupäevast. Ostja vastutab selle eest, et kaup oleks tagastamisel korralikult pakitud. Ostja kannab kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui Müüja ei ole määranud teisiti.

9.3.    Tooteid saab tagastada kulleriga PariisiParfüüm.ee tagastuspunkti:

Olza Logistic – Perfumy paryskie

Mārupe , Kalniņi B

LV-2167 Riga,

Latvia

Oluline! Pange tähele, et see aadress on mõeldud ainult tagastamiseks. See ei ole meie kauplus ega kontor, seega ei ole võimalik PariisiParfüüm.ee tooteid kohapeal osta.

9.4.    Tagastatud kauba eest makstud raha tagastatakse Ostjale, kui kaup tagastatakse Müüjale. Ostja nõustub, et kauba tagasisaatmisel vahendajate (kullerite) poolt makstakse raha tagasi ostu sooritamiseks kasutatud pangakontole, kui Müüja ei ole määranud teisiti. Tagasimaksed võtavad aega kuni 14 tööpäeva.

9.5.    Müüja ei riku tagasimaksetingimusi, kui rahaülekannet ei ole võimalik teha Ostja süü tõttu (kauba hilinenud tagastamine, ebatäpsed andmed jne).

9.6.    Mitterahuldava kvaliteediga kaup vahetatakse välja või tagastatakse vastavalt käesolevatele tingimustele ja Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.

9.7.    Kauba tagastamisel peab Ostja garanteerima järgmist:

9.7.1.    Ostja ei ole kaupa kahjustanud;

9.7.2.    Kaup peab olema kasutamata ja müügikõlblik (etiketid peavad olema terved, eemaldamata kaitsekile jne). Käesolevat klauslit ei kohaldata mitterahuldava kvaliteediga tagastatud Kaupade suhtes.

9.8.    Enne mitterahuldava kvaliteediga kaupade vahetamist või tagastamist või juhul, kui kaup tagastatakse muudel põhjustel kui need, mis annavad õiguse lepingust taganeda, peab ostja võtma ühendust müüjaga (e-posti aadressil info@pariisiparfuum.ee) ja leppima kokku vahetamise või tagastamise tingimustes 

9.9.    Kui tagastatud kaubal puuduvad osad, see on kahjustatud või ebakorrektselt ja/või valesti pakitud, on Müüjal õigus keelduda sellise kauba vastuvõtmisest ja tagastada Ostja poolt tagastatud Kauba eest makstud summa.

9.10. Eesti Vabariigi õigusartikli kohaselt, mis käsitleb kauba kadumise või kahjustumise riski üleminekut tarbijale, kui Müüja saadab kauba Ostjale, läheb Kauba kadumise või kahjustumise risk üle Ostjale, kui tema või muu isik, mitte vedaja, võtab kauba vastu. Kui kaup antakse üle Ostja valitud vedajale ja Müüja ei ole seda pakkunud, läheb käesoleva artikli kohane riisiko üle Ostjale, kui kaup antakse üle vedajale.

9.11.    Ostja ei tohi tagastada Kaupu, mida ei saa tagastada vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.

XI. LEPINGUPOOLTE VASTUTUS

11.1.    Ostja vastutab registreerimisandmete täpsuse eest. Kui Ostja esitab ebatäpseid registreerimisandmeid ja/või ei uuenda neid õigeaegselt, ei vastuta Müüja tagajärgede eest.

11.2.    Müüja ei vastuta kahju eest, mis tuleneb sellest, et Ostja ei ole lugenud Tingimusi ja/või ostu-müügilepingut vastupidiselt Müüja soovitusele ja Ostja kohustusele neid lugeda, isegi kui selline võimalus on antud.

XIII. TEABE ESITAMINE

13.1.    Müüja ei vastuta internetiühenduse katkemise või võrkude või e-posti lehekülgede häirete eest, mille tagajärjel Ostja ei saa Müüjalt sõnumeid.

13.2.    Ostja peab suhtlemiseks kasutama käesolevates Tingimustes sätestatud kontaktandmeid: 

  • E-post: info@pariisiparfuum.ee

XIV. LÕPPSÄTTED

14.1.    Ostja loetakse kirjalikult nõustunuks kogu Müüja veebisaidil esitatud teabega, sealhulgas käesolevate Tingimustega, teabega Müüja, pakutavate kaupade ja teenuste ning nende omaduste kohta, menetlusega seoses Ostja õigusega müügilepingust taganeda.

14.2.    Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügilepingu tingimusi reguleerivad Eesti Vabariigi kehtivad seadused. 

14.3.    Kõik Ostja ja Müüja vahelised Tingimustega seotud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui lepinguosalised ei suuda oma erimeelsusi läbirääkimiste teel lahendada, lahendatakse need Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud korras.

14.5.    Ostja võib esitada kauplusest ostetud Kaupu ja/või teenuseid puudutavaid pretensioone ja/või kaebusi Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ametile (Endla 10A, 10122 Tallinn), helistades telefonil  +372 667 2000 või kirjutades e-posti aadressile info@ttja.ee või Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti veebilehel www.ttja.ee või täites avalduse tarbijavaidluste lahendamise veebiplatvormil http://ec.europa.eu/odr/.

14.6.    Neid Eeskirju kohaldatakse alates 01.07.2022.